czw.. lis 21st, 2024

Czy masz firmę internetową, której przydałby się wzrost? Jednym z łatwych rozwiązań jest strategia biznesowa zwana e-mail marketingiem.

Marketing za pośrednictwem ukierunkowanych wiadomości e-mail do potencjalnych klientów to świetny sposób na uzyskanie dodatkowej widoczności dla Twojej firmy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz zacząć już dziś!Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Pamiętaj, aby w wiadomości e-mail umieścić logo swojego produktu lub firmy. W ten sposób klienci zapoznają się z logo i skojarzą je z Twoją firmą. Najlepiej, aby logo było czymś, co przyciągnie wzrok czytelnika i będzie dla niego łatwe do zapamiętania.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Oprócz korzystania z marketingu e-mailowego, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Jak odnieść sukces w marketingu e-mailowym

Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Od czasu do czasu miksuj swój format, aby uzyskać bardziej osobisty charakter.

Jeśli zwykle używasz formatowania HTML w swoich wiadomościach, od czasu do czasu używaj zamiast tego formatowania zwykłego tekstu. Pomoże to Twoim klientom odnieść się do Ciebie i Twoich produktów.Saldo podczas wysyłania e-maili. Zbyt częste ich wysyłanie może zostać uznane za spam i spowodować utratę czytelników. Niewystarczająco częste wysyłanie wiadomości e-mail może sprawić, że odbiorcy poczują się, jakby zmarnowali czas na rejestrowanie się, aby otrzymywać wiadomości, których nie otrzymują wystarczająco dużo. Zapamiętaj swoje cele i odbiorców, aby wybrać szczęśliwe medium dla częstotliwości kampanii.Upewnij się, że temat jest zwięzły. Utrzymując wiersz tematu poniżej 60 znaków, masz większą szansę na przyciągnięcie uwagi czytelnika. Jeśli nie da się uniknąć długiego tematu, upewnij się, że najistotniejsze informacje znajdują się na początku tematu, aby nie zostały skrócone.Używaj zwykłego tekstu i hiperłączy w wiadomościach e-mail oraz zapisuj obrazy i animacje Flash na swoją stronę internetową. Wiele usług poczty e-mail odfiltrowuje teraz obrazy i animacje w imię bezpieczeństwa konsumentów, co oznacza, że ​​na Twoich listach mogą nie być nawet widoczne starannie przygotowane obrazy. Gwarantujemy, że zwykłe wiadomości tekstowe przejdą nienaruszone, a obrazy w Twojej witrynie przyciągną Twoich widzów.Oferuj zachęty. Ludzie mogą wahać się przed wyrażeniem zgody na otrzymywanie e-maili. Spróbuj zaoferować jakąś zachętę jako bonus za otrzymywanie od Ciebie e-maili. Oferuj kupony lub ekskluzywne kody promocyjne. Upewnij się, że te e-maile zawierają treści, które uznają za wartościowe i przydatne.Jak widać, e-mail marketing to coś, z czego każdy właściciel firmy może korzystać z doskonałym skutkiem dla swojej firmy. Zastosowanie wskazówek zawartych w tym artykule w swojej strategii marketingowej od razu przyniesie wiele wspaniałych ulepszeń w Twojej firmie! Wypróbuj teraz i przekonaj się, jak wiele może zmienić e-mail marketing.

By admin