Strumieniowy przesył danych pozwala obecnie na transmisję wideo na żywo.
Możemy skorzystać z wielu platform, takich jak YouTube czy Facebook, dzięki czemu możemy przesyłać wysokiej jakości obraz oraz dźwięk. Dużą zaletą jest także możliwość wykorzystania urządzeń mobilnych, nowoczesne smartfony oferują wysoką rozdzielczość, dzięki czemu możemy prowadzić transmisję także za pomocą telefonu z każdego miejsca.
Skuteczna reklama w transmisjach na żywo
Narzędziem, które posiada duże możliwości, jest Facebook Live, oprócz możliwości strumieniowania będziemy mogli również skorzystać z czatu, gdzie osoby oglądające naszą transmisję będą mogły zadawać pytania, komentować. Dodatkowo warto także skorzystać z możliwości, jaką daje stworzenie ankiety. Facebook Live będziemy mogli wykorzystać jako bardzo skuteczne narzędzie marketingowe, gdzie zaprezentujemy naszą firmę, w ten sposób będziemy budowali markę. Możemy również szerzej omówić oferowane towary czy też usługi. Warto pamiętać, aby przygotować odpowiedni sprzęt, jeżeli nagrywamy w pomieszczeniu, wówczas mamy więcej możliwości, możemy wykorzystać lepszej jakości kamery oraz mikrofon. Dużą rolę może odegrać także oświetlenie, jak również odpowiednie kadrowanie osoby, która będzie prowadziła wideo.
Profesjonalna transmisja na żywo jest możliwością na zebranie wielu ważnych danych marketingowych, podczas oglądania użytkownicy mają możliwość komentowania, zadawania pytań. Dzięki temu dowiemy się, jakie są zainteresowania naszych potencjalnych klientów, jakie elementy prezentacji mogą budzić zaciekawienie, które elementy budzą wątpliwości. Obecnie coraz więcej firm korzysta z różnych aplikacji multimedialnych, które zwiększają możliwości mediów społecznościowych. Zaletą Facebook Live jest dotarcie do grupy odbiorców, którzy lubią naszą stronę, grupę. Wideo może być także wydarzeniem, które będziemy mogli udostępnić także na innych grupach.
Podczas planowania strategii marketingowej warto uwzględnić narzędzie, jakie oferuje facebook transmisja na żywo to możliwość rozszerzenia informacji, które umieszczone są na naszej grupie Facebook czy też na naszej stronie internetowej. W ten sposób możemy także zaprezentować poszczególne produkty, budować wizerunek firmy, pokazać jak działa przedsiębiorstwo od środka czy też zaprezentować osoby, które są ważne dla naszej firmy.